פסטה לה ויסטה

תשכחו כל מה שידעתם או חשבתם על חדרי בריחה ופנו מקום לפסטה לה ויסטה!


פסטה לה ויסטה הינו חדר בריחה חדשני אשר מאפשר לחוות את חוויית הבריחה... אצלכם בבית! 

פתרון חידות יקדם אתכם במסלול להכנת פסטה טריה ומשובחת ברוטב עגבניות מופלא!

לקחנו את כל מה שאתם אוהבים בחדרי הבריחה שלנו והצלחנו להנדס לתוך תיבה גדולה ומגניבה אחת: שפע של חידות מאתגרות ומהנות, אווירה כיפית ומגבשת, סדנה קולינרית איטלקית משובחת, ואפילו מוזיקה שתסחוף אתכם אל תוך חוויה בלתי נשכחת!

לתיאום ולהזמנת משחק
052-4104850

 

תמיד שמעתם סיפורים נוסטלגיים אודות הפסטה המפורסמת של דודתכם הרחוקה ממילאנו, פרנצ'סקה דה לה-פרגולה. אנשים היו עומדים שעות בתור מחוץ למסעדה הקטנה שלה, רק בכדי לטעום את הפסטה החלומית שהכינה. הבטחתם לעצמכם שיום יבוא ותבקרו את דודה פרנצ'סקה באיטליה...

היום קיבלתם בדואר חבילה גדולה ומשונה מפרנצ'סקה, שדאגה שרק אוהבי פסטה אמיתיים יוכלו לגלות את סוד הפסטה המושלמת שלה. האם תצליחו לעמוד במשימה?

רמת קושי: מאתגר וחווייתי

4-8 משתתפים

החדר איננו מתאים לסובלים מאלרגיה לביצים, עגבניות, או גלוטן

 

לתיאום ולהזמנת משחק
052-4104850

מה זה בעצם פסטה לה ויסטה?

פסטה לה ויסטה הוא חדר בריחה מהפכני - לקחנו את כל מה שאתם אוהבים בחדרי הבריחה שלנו והצלחנו להנדס לתוך תיבה גדולה ומגניבה אחת: שפע של חידות מאתגרות ומהנות, אווירה כיפית ומגבשת, סדנה קולינרית איטלקית משובחת, ואפילו מוזיקה שתסחוף אתכם אל תוך חוויה בלתי נשכחת!

איפה משחקים בפסטה לה ויסטה?

פסטה לה ויסטה הוא חדר בריחה נייד אשר מגיע עד אליכם הביתה! תשכחו מחיפוש בייביסיטר, עמידה בפקקים, דו״חות חניה וכל הדברים שמבאסים לכם את היציאה. במקום כל הבלאגן, אנחנו מציעים לכם להתרווח ולהנות במקום שבו הכי כיף ואתם הכי נינוחים - אצלכם בסלון :)

איך פסטה לה ויסטה מגיע אלי עד הבית?

פסטה לה ויסטה מגיע אליכם עד הבית עם שליח מיוחד אשר ידאג לחווית בריחה מושלמת!

הדבר היחיד שאנחנו צריכים כדי להגיע אליכם היא דרך גישה נוחה לביתכם (ללא גרמי מדרגות). אם אתם גרים בבנין דירות, נגיע אליכם עם המעלית. 

מה אני צריך שיהיה לי בבית כדי לשחק בפסטה לה ויסטה?

פסטה לה ויסטה הוא משחק בריחה שיש בו הכל! אתם לא צריכים להכין שום דבר מראש - המשחק מגיע עם שפע של חידות מאתגרות, חומרי גלם טריים ומשובחים וכל ציוד הבישול שתזדקקו לו. החל מקרש חיתוך, מכונת פסטה מיוחדת, סירים ועד לכיריים, סינרים וסביבת עבודה מיוחדת ומדליקה. הדבר היחיד שצריך הוא שקע חשמל בקיר וכיור בקרבת מקום… נניח במטבח :-)

למי המשחק מתאים?

פסטה לה ויסטה הוא חוויה ייחודית ומקורית למפגש משפחתי, לחגיגת יום הולדת, למפגש חברים, לימי גיבוש, לצוות במשרד או פשוט כי בא לכם לאתגר את עצמכם ולהנות מחוויה קולינרית - יחד!

אתם קבוצה גדולה ורוצים לשחק? אין בעיה, פסטה לה ויסטה מתאים גם לקבוצות גדולות - ניתן לשחק ברצף, קבוצה אחר קבוצה.

לתיאום ולהזמנת משחק
052-4104850